Meest gestelde vragen

Meest gestelde vragen
Kan ik zonder afspraak langskomen?
* Ja, wij werken zonder afspraak en wij hebben een klaar terwijl u wacht service.

Hoe lang duurt een gemiddelde reparatie?
* Een reparatie van een gsm, smartphone of iPod duurt ongeveer 30 minuten. * Een reparatie van een tablet duurt ongeveer 45-60 minuten. Let op! Aangezien het reparaties zijn kan het gebeuren dat een reparatie uitloopt, graag uw begrip hiervoor.

Moet ik mijn reparatie altijd aanmelden op de website van Apples N Berrys?
* Ons aanmeldingssysteem is alleen voor smartphones of tablets die naar ons opgestuurd worden, indien u langskomt in de winkel hoeft u uw smartphone of tablet niet aan te melden.

Gebruikt Apples N Berrys originele onderdelen?
* Ja, wij werken uitsluitend met onderdelen van originele kwaliteit, daarom geven wij 3 maanden garantie op al onze reparaties (uitgesloten val- en waterschade).

Wat moet ik doen bij vochtschade?
* Bij vochtschade adviseren wij u zo snel mogelijk naar een van onze filialen te komen, zodat wij alle vochtschade kunnen verwijderen dit om kortsluiting te voorkomen en schade te beperken. Kunt u niet direct naar ons komen, doe dan het volgende: 1 Probeer uw smartphone of tablet zo veel mogelijk af te drogen 2 indien mogelijk batterij eruit halen 3 probeer uw smartphone of tablet niet opladen of te verbinden met een computer 4 leg uw smartphone of tablet zolang in een zak met droge rijst en luchtdicht houden tot dat u bij ons in de winkel aankomt.

Wat moet ik doen als mijn toestel niet meer door de computer herkend wordt?
* U kunt zelf voorzichtig proberen om uw connector schoon te maken met een tandenborstel, er kan wat stof in zitten. Mocht dit niet helpen ga er niet in lopen wroeten maar kom naar ons en wij zullen de connector vervangen.

Zijn de prijzen van Apples N Berrys inclusief montage en BTW?
* Al onze prijzen zijn inclusief montage en BTW, de prijs die u ziet is ook daadwerkelijk de prijs die u betaalt.

Moet ik een back-up maken van mijn gegevens als ik mijn smartphone afgeef voor reparatie?
* Bij Nokia is het nodig om een back-up te maken. Bij de overige merken is het niet nodig, maar het is wel verstandig om toch ergens een back-up te hebben staan van uw gsm.

Mijn scherm is gebarsten maar werkt nog wel, kan dit kwaad?
* Dit kan zeker kwaad want via de scheuren, barsten of scherven in uw scherm kan er stof of vocht in komen wat veel schade aan uw smartphone of tablet kan veroorzaken, u kunt dan beter op tijd alleen het scherm vervangen in plaats van dat het na een tijdje meer kosten brengt aan uw gsm.

Hoe kan ik betalen?
* U kunt bij ons in de winkel met pin of contant betalen.

Hoelang duurt het voordat ik mijn toestel terug heb indien ik hem opstuur?
* Wij rekenen 2 tot 3 werkdagen voor een opgestuurde reparatie.